20 Ocak 2011 Perşembe

ŞEHR-İ RÜYA


Bir İstanbul gezisi nereden başlar tabi ki Haydarpaşa dan... Yangından sonra ilk görüşümdü bu... Çok çok üzüldüğümü belirtmek istiyorum ama yine de kendimi avutmak için 'Şapkasını çıkarmış bizi karşılıyor' diye düşünmekten kendimi alamadım...



İlk durağım Kapalıçarşı oldu... O kadar çok şey var ki hangilerinden alsam diye düşünürken yine çanta şal alıp çıktım... :)



Taksimde hiç fotoğraf çekemedim çok yağmurluydu hava ama her zaman ki gibi İstiklal büyüleyiciydi.İstikamet alışveriş merkezleri oldu... Farkında değilim ama 4 günde 4 tane birden gezdim.H&M Forum ve İstinye dekine gittim ama pek beklediğim gibi değildi özellikle Almanya daki gibi Hello Kitty ürünleri yoktu sanırım Türkiye de sadece çamaşır ve aksesuar alabilirim...


Bir dur durak yok muydu vardı tabi ki KAFEPİ de bir latte molası vermedik değil.

Ve gezinin en can alıcı noktası Ortaköy de Waffle keyfiydi...Ölmeden önce yapmanız gereken 100 şeyden biri kesinlikle... :)







Son gün bir Ortaköy turu daha yaptım hava o kadar güzeldi ki Boğazın tadına doyum olmadı desem yeridir...





Ve dönüş...Ellerim kollarım dolu,yaptığım alışverişten mutluluktan uçar bir halde dönüyorum...Artık eve dönüş vakti geldi İstanbul ara tatil gibiydi. Evimde ayaklarımı uzatarak dönemin yorgunluğunu atma vaktidir...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

istanbul fotolarına bayyıldımmmm :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...