8 Şubat 2011 Salı

PARFÜMLER...




 Herkesin mutlaka favori parfümü vardir.Parfümler kisiye göre farklilik göstersede ,herkesin zevki birbirinden farkli olsada, bazen baskalarinin fikirlerinide aliriz.Bunlar benim su an kullandiklarim,tanitim yazilariyla birlikte kendi fikrimi yaziyorum.




Dolce&Gabbana The One:Oryantal çiçeklerden oluşmuş sıcak ve modern bir aroma. Üst notalarda bergamot, mandalina, liçi, şeftali ve solar akoru bulunan koku, orta notalarında egzotik meyveler, erik, yasemin ve beyaz zambakla karışıyor. Alt notalarında vetiver, kuru amber, vanilya, misk ve yosunla parfüm kalıcılığını ve unutulmazlığını arttırıyor. 
Gündelik kullanima cok uygun,agir degil hem yaz hem kis kullanilabilir.Cok sekerli ya da ciceksi degil.



Viktor & Rolf Flowerbomb: Hayallerle yola çıkılan bir ütopya… Çiçeklerin önüne geçilemez patlaması negatifi pozitife, siyahı pembeye, kadını çiçeklere dönüştürüyor…Yasemin,zambak,sentofonilia gülü,orkide ve frezya dan olusuyor

En cok sevdigim ,vazgecemedigim parfümüm ne zaman kullansam herkes parfümümü soruyor.Ayni parfümü uzun süre kullanamiyorum ama bu baska, biraz sekerli biraz ciceksi.Kac sise bitirdigimi hatirlamiyorum.mutlaka bir deneyin derim.




YSL Parisienne: Çiçeksi, meyvemsi ve odunsu karakterde ve modern zamanların beğenilerini karşılayacak, değerli anların coşkusunu hatırlatan, sırlarını paylaşan büyüleyici bir koku. Kokunun her yüzü günümüz Parisienne’inin , kişiliğinin farklı bir özelliğini yansıtıyor. Baş nota ; kızılcık, böğürtlen, Kalp nota ; şam gülü , menekşe , şakayık, Dip nota ; paçuli , vetiver , sandal ağacı , misk


Bu parfümüde cok seviyorum,hem gece hem gündüz kullanilabilir ,biraz meyvemsi biraz ciceksi tonlari tam kararinda.Kate Moss ve Paris reklamininda etkisiyle insan kendini sonderece şık hissediyor.



Christian Dior Miss dior cherie:



ÜST NOTALARI
Çilek Yaprakları ve Yeşil Mandalina; 
ORTA NOTALARI
Karamel, Çilek Şerbeti, Pembe Yasemin; 
ALT NOTALARI
Taze Paçuli, Kristalimsi Misk kullanılmıştır.
Bu hoş koku eğimli klasik bir şişede sunulmaktadır. 
Modern ve şık bir kıvrımıyla genç, klasik Dior parfümü.



Ciceksi ve hafif sekerli tam bahar ve yaz kokusu.




Gucci Guilty:


Cüretkar ve zeki kadını temsil eden Gucci Guilty, sıcak, çarpıcı oryantal kokusu ile zevk veren bir koku.Mandalinanın doğal kokusu, pembe biber ile modaya uygun parıltılı bir hal alıyor.Orta notasında leylak ve germanyumun çekici karışımı sulu şeftali ile birleşerek kadınsılığın kışkırtıcı tarfını yansıtıyor. Paçuli gücün mesajını verirken amber derin bir feminenlik sunuyor. Hipnotize edici gücüyle koku, baştan çıkarıcı bir etkiye sahip.
Gucci'nin yeni cikan parfümü ,hem gündelik hem gece icin cok güzel bir parfüm ,kokusunu biraz d&g the one benzetiyorum.
Lancome Magnifique:Baharatlı, Çiçeksi ve Odunsu aromalar üzerine kurulu, cesur ve gösterişli bir parfümdür. Üst notasnda, safran, kalp notasında, bulgar gülü, mayıs gülü, zambak ve yasemin, alt notasında, vetiver, sandalwood, nagarmota bulunmaktadır.
Bana kokusu fazla sekerli geldigi icin cok fazla kullanamiyorum.Ama mutlaka sevenleri vardir.
Dior Addict:
Asil, saf ve eşsiz bir parfüm.Kalıcı aşkın ve tutkunun ruhunu yakalar.Üst nota: portakal çiçeği ve zambak.Orta nota: burbon vanilya.Alt nota: sandal ağacı, küçük hindistan cevizi ve kehribar.Uzun süre kalıcı kokusuyla kendinizi gün boyu canlı hissetmenizi sağlar.Modern kadınlar için önerilir.

 
Bu parfümü gercekten cok begenen var,biraz baharatli biraz vanilyali,ben daha cok ciceksi kokular tercih ettigim icin bana oldukca agir geldi.Gece ve kis icin daha uygun oldugunu düsünüyorum








6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

flowerbomb'un testerını bir bulamadım :S nasıl merak ediyorum :) güzel günlerde kullan canım

BÜTÜ dedi ki...

Canim douglas ta vardir sanirim.Ama denk geldiginde mutlaka dene,belki sende benim gibi cok seversin.

Adsız dedi ki...

ben parisienneyi kullanıyorum hoşuma gidiyor kokusu:)flowerbombu da merak ettim şimdii:)

Adsız dedi ki...

canım,parfümlerinin fiyatları ne kadardan baslıyor? cok güzel görünüyorlarr..güle güle kullan.. bişey soracam bozulmuyorlarmı? yazında bu kadar ceşit parfum kullanırmısın?

BÜTÜ dedi ki...

Adsiz; 175-225 TL arasi fiyatlari ve bozulmuyorlar.yazlari hafif kokular kullaniyorum .Mesela su an Marc jacobs daisy fresh kullaniyorum

Adsız dedi ki...

cokkk tşk ederim saolun:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...