3 Haziran 2011 Cuma

MONSTER Beats by Dr. Dre STUDIO Kulaklik







Uzun zamandir kaliteli bir kulaklik arayisi icerisindeydim .Sonunda aradigimi buldum ve sizinle paylasmak istedim.Bircok ünlü ve müzik severin tercihi Dr. Dre kulakligin ses kalitesi inanilmaz , simdiye kadar gördügüm en harika kulaklik.Kulaga rahatca oturuyor ,uzun süre kaldiginda bas agrisi yapmiyor,Blackberry, iphone icin ayri kablosu, ucak, vs. icin ayri kablosu var.Bununla müzik dinlemek basli basina bir zevk.Sesi o kadar yüksekki , %100 sesi sonuna kadar acmaniza imkan yok.Ben bunu yurtdisindan getirttim, cünkü burdaki bazi internet sitelerinde cin mali sahtelerini  gördüm,250-300 TL ye satiyorlardi.Eger sizde alacaksaniz dikkat etmeniz icin, yurt disi fiyati 329euro burda magazalarda 650 TL .

11 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

hmm..çok güzel görünüyor ama çok tuzluymuş fiyatı :) ama eminim deger...gzl günlerde kullan cnm bnm :)

viva dedi ki...

fiyati neymis öyle ya, sanki altin kaplamali : ) Güle güle kullan güzelim

Unknown dedi ki...

Wuhuuu çok güzel bunlar bayıldım :))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

aaa TRde var mıı? nerde?

BÜTÜ dedi ki...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥;tesekkürler canim
viva,sen cok hossun:) tesekkürler
melis begenmene sevindim canim
seda; Media Markt ta var, bir de Kanyon D&R da ufagini görmüstüm(dr. Dre pro modeliydi galiba) birkac ay önce.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

wuuhuuu çok teşekkürler, sen de cici günlerde kullan:)

Wear A Smile! dedi ki...

harika bu!
kulaklık çok önemli yaa.. ben de yeni sennheiser aldım iphone için, o kadar farklı ses veriyor ki.. basları filan beyninin kıvrımlarında hissediyorsun :)

seninki optik olarak da çok havalıymış ama, güle güle kullan.. :)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

Masha dedi ki...

lol lovely lovely))

http://leblogdemasha.blogspot.com/

Şerife dedi ki...

ben uzun süre dinlediğimde kulaklarım inanılmaz sızlıyor ama bunuda alırsam vicdanım sızlar :) şaka bir yana güle güle kullan :)

civciv dedi ki...

bu kulakligin ününü cok duymustum, harika birsey olmali !

güle güle kullan canim :)


dogum günü msjin icn ayrica cok tskler <3

öptüm
civciv

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Fiyatı bayağı uçukmuş ama değer diyorsan ne âlâ :) Özellikleride iyi, heleki baş agrısı yapmaması en güzeli.
Ama ben verir miydim o parayı hiç mi hiç sanmıyorum :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...