6 Kasım 2011 Pazar

Inspiration







7 yorum:

gülümse dedi ki...

ben hiç bileklerim eböyle tak-takıştır yapmadım.niye yapmıyorum ki?bundan sonra onu da yapacam anasını satayım:))))

GüzelGül dedi ki...

ikinci resimdeki bayani kendime benzettim hahahah

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/
...

özge dedi ki...

3,fotodakilere bayıldımmmm:) gözüm gönlüm açıldı:)

civciv dedi ki...

Bileklikler ayri Bir Güzel , louboutinler ayri :D.

Cok hos resimler secmissin bütücüm !!


Iyi & mutlu bayramlar canim <3


Civciv

Moda Sihiri dedi ki...

Super resimler secmissin canim. İyi bayramlar:))

Ballad of Seasons dedi ki...

loool bileklikler harika!
xoxo, Betül

Unknown dedi ki...

Arka arkaya takılan bilekliklerden ben de deneyeceğim ama o kadar bilekliğim yok henüz :p ilk karedeki çantalar da nasıl göz alıcı, çok çok güzeller canım..


BeTwin Us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...