3 Eylül 2012 Pazartesi

YAZ BİTERKEN...



 Yaz en güzel doğum günümle başlar her yıl...Yazı pek sevemesem de tadı en güzel o günde hatta o haftalar da çıkar...
 Ve eğer o günün sürprizi yanımdaysa,hem tanışma yıl dönümümüzü kutluyor oluşumuza ince ince gülüyorsak paha biçilemez...
 Ardı ardına tatiller gelir .....
 Güneş ışıl ışılken yukarlarda bir yerlerde ben suların altındaysam eğer her zamankinden daha değerlidir ...
 Damla sakızı hayat kurtarır gece ya da gündüz yaz'ın...
 Ve günler bir sürü kombinle başlar....
 Yüzün en çok maviliklere giderken bu denli gülümser...
 Hep bu kare kalsın istersin tüm kış aklında ....
 Yeni şeyler denersin....
Sonra tatilin izleri hep devam etsin istersin renklerde....Teninde....
 Siyahları özlediğinde olur...
 Bu bebekleri yapmayı da öğrenirsin ya da yapana duyduğun sonsuz minnettarlıkla hepsini çok seversin....

 En sevdiğin ise uykuda baş ucunda olandır...
 Pembeden hiç vazgeçemezsin...
 Kışa hazırlıklarını başlatırsın yeniden....
 Zımbadan bıkmadan siyahı hep özleyerek...
 Ve gelip bir uğur böceği yaklaşırsa şans hep onunla olsun dediğin tutsun istersin, ellerinde...
 Kışı özlediğin anlarda üşüdüğünü hissetmek istersin...

 Onun eli değmiş gibi olmaz hiçbir şey....Zor kullanmaya mecbur kalabilirsin belki ...
 Amacına ulaşırsın :)
 Beraber yaptıklarının tadı bir başka olur...
 Store de alışveriş yaparken kendinden geçersin ...

 Ve yaz biter...Takvimden bir ay daha eksilir...


Hadi sonbahar tam tipimsin ...Yeniden şaşırt ve çooook mutlu et hepimizi....






17 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzel bi post olmuş, ifadeler resimlerle hoş bir uyum yakalamış, ben şimdiden özledim yazı. eylül başlangıçtır oysa ki yenilere gebedir..ama hep yaz çok özlenecektir..

özge dedi ki...

harika görünüyorsun canım,sonbahar inşallah hepimizi mutlu eder,bana çok iyi gelmeyecek gibi ama görücez:(

Grace Happy dedi ki...

bütü ce yazı ne guzel anlatmıssın her gorsel bır solen benım ıcın en cokda son fotoda ıcınde her duygu olan fotona bayıdlım

Unknown dedi ki...

kurabiyeler baklavalar, ahh işyerinde canım istedi şimdi :) bu arada mango sweatshirtün bedenini arıyorum her yerde ama bulamıyorum, ben alamadım bu sefer pişti olamadık :)

Adsız dedi ki...

Cok guzel bir post olmus,buyuk zevkle okudum:) ve dondurmali forografaki bilekligine bittimmmm! Bir de sneakarslarina! Nerden aldigini ogrenebilir miyim???

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bu posta bayıldım, galiba bırsuru senın fotoğrafın olduğu için, cok guzel ifade etmişsin:)

zeynep dedi ki...

Görseller çok güzeller hele içinde maviyi barındıranlar daha bir güzel..
Hiç bitmesin yaz,gelen de giden de o olsun..

Missy dedi ki...

Ne güzel fotograflar ve mayo cok güzel bir sey mis! Ojenin rengine de bayildim

Adsız dedi ki...

Bu fotoğrafların hepsinde çok güzel görünüyorsun, yazın enerjisi mi bilmiyorum ama çok kilo vermişsin gibi de geldi bana. Doğru mu? Çok güzel :)

Pınar

Unknown dedi ki...

Daha harika özetlenebilir miydi yaz? hiç sanmıyorum :)) zevklerimizin bu kadar ortak olması yeni cicilere döne döne bakmama sebebiyet verdi kendim almış gibi sevindim tatlım :)) wedge sneakers'a bir adım daha yakınım bu posttan sonra :P sonbahara çok hoş bir hazırlık olmuş, nice güzel yazlara Bütü'm :)

Kuzununannesi dedi ki...

:))) enfesssss fotolar harıkaaa pasta muthısss kombınlerrr cok yakısıyorrr sana sortlu kombınler...

rebeltakipte dedi ki...

fotoğraflar eşliğinde geçirdiğin yazı ne de güzel anlatmışsın canım,ellerine sağlık harika bir post olmuş :)

beijaa vintage dedi ki...

kolundaki pembe kurukafa bileklik ne hoş öyle bütücüm...

TripletDesigners dedi ki...

blogunu yeni keşfettim canım
yazına resimlerine hayran kaldım sonbaharı seven ve bekleyen biri olarak gene de çok güzel bir yaz geçirdiğini ve aynı zamanda geçirdiğimi farkettim tatlı paylaşımın için teşekkürler :)

bize de beklerim seni :)
www.tripletdesigners.com

Adsız dedi ki...

sneakerslar bi harika!! markasını yazar mısın rica etsem :)

BÜTÜ dedi ki...

adsiz ;bershka'dan aldim

Derya dedi ki...

inanmiyorum, Tildalari seviyor olman hatta yapabiliyor olman nekadar hos...
Sevgiler Derya

meretrose.blogspot.de

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...