11 Mart 2011 Cuma

Inspiration 3


























7 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Hepsi çook hoş görünüyor.Ne güzel bir paylaşım olmuş;)

Adsız dedi ki...

pembe ayakkabı ve o karedeki ayakkabıyı çok beğendim..

Stil Direktoru dedi ki...

Az evvel bir arkadaş daha yazmış 2. çanta Dior olana daha dün baktım şekerim içim gitti ama gelecek aya dedim veda ettim o derece güzel!

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bu yaz yine pesbembe olmaktan korkuyorum, herşeyin pembesine gidiyor elim, burdakilerde çok güzel..

BÜTÜ dedi ki...

Followupfashion ;tesekkürler canim.
Siyah Süt;bende cok begendim:))
Stil Direktörü;ah ah bilmezmiyim canim,wishlistler hic bos kalmiyor bende,sürekli dolu:)
Aysuncum;bendede ayni, yeterki birsey pembe olsun .

Adsız dedi ki...

çok taşlı aksesuarlar bana göre değilde
....diğerleri benim olabilir :))kıhkıhkıh

irem örsel dedi ki...

ilham almamak mümkünmüü :) deri cekete bayıldıım tabii Dior çantalara da

iremorsel.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...