20 Mart 2011 Pazar

Mac Wonder Woman







Mac Wonder Woman koleksiyonundan aldiklarim, 2 pigment ve kocaman bir msf. Pigmentler bronz ve inci beyazi renklerinden olusuyor ,bunlari alma sebebim , ben bunlari bazi far ve alliklarima karistiriyorum,cok azi bile yettigi icin cok uzun zaman kullanilabilir.Bu koleksiyonda en sevdigim ve bayildigim Golden  Lariat MSF oldu.Bundan 2-3 yil kadar önce H&M den bir bronzer almistim, yine böyle kocamandi,nerdeyse tüm yaz boyu onu kullanmistim,herkes onun markasini sorardi ve cok begenmisti, alternatif olarak bir sürü allik ve bronzer denedim ama onu pek tutmadi,Mac in bu Golden Lariat Msf 'i nerdeyse onunla ayni,ben cok sevdim ve iyiki almisim diyorum.Gramajinin büyük olmasi ayrica bir arti.Koleksiyonun rujlari ve glosslari da cok güzel, bakmadan gecmeyin

9 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

nefislerrr cnm gzl günlerde kullan...

BÜTÜ dedi ki...

tesekkür ederim canim.

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben de görüp duruyordum, girip bir bakayım, kapları süper ,
gerci daha bu hafta guerline teracota aldım ama rujlarına bakarım...

BÜTÜ dedi ki...

Aysun;canim rujlari da cok güzel,gloslari normalden cok daha büyük,sen yinede bir bak:)

Begooo dedi ki...

Ben de aldıııııımmmmmmmm! Güle güle kullan hayatım :) Bak benimkiler de burada: http://pinkbubu.com/?p=2022 Sen renkli rujları fln neden almadın kuzum yahu? Sevmedin mi?
Mucuk!!!
Begüm
http://www.pinkbubu.com

BÜTÜ dedi ki...

Sevmez miyim,cok sevdim rujlari da, Dior un yeni cikan rujlarinda gözüm var, ondan almadim.cok öptüm seni,bakiyorum senin ganimetlerine hemen

Adsız dedi ki...

gülü gülü kullan Bütücüm :) kutularını çok sevdim..

Adsız dedi ki...

offf Betül yapılmaz ki bu yaaaa:) msf almayı deli gibi istiyodum ama Türkiye'de satış yokmuş diye duydum:( güle güle kullan canım. Mehlika

BÜTÜ dedi ki...

siyah süt, canim tesekkür ederim.
mehlikacim,tesekkürler canim,ama ben msf nin pink olani Tr ye gelmemis diye biliyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...