21 Şubat 2012 Salı

inspiration





10 yorum:

Unknown dedi ki...

ne hoş detaylarr :)
Cupcakelere bayıldımm minik minik çantalarr :)

White Perla dedi ki...

3. resim ve Hello Kittyli cupcakelar cok hos:) Hepsini yiyesim geldi...

www.whiteperla.blogspot.com

begum begum huuu dedi ki...

Cupcakeleri yerim doyamam bi daha yerim ilk elbiseyi de giyerim çok sevdim:)

begumyagci.blogspot.com

PD dedi ki...

ilham postu hazırlasam aynı şeyleri seçebilirdim sanırım, o kadar hoşuma gitti hepsi :)

http://iconicmouse.blogspot.com/

CMOS dedi ki...

böyle postlara bayılıyorum hepsi çok şeker:)

Unknown dedi ki...

çok beğendim blogunuzu takipciniz oldum :)) sizde buyrun gelin...

MODAALA dedi ki...

İlk fotoğraftaki elbisenin markasını öğrenebilir miyim? Şu an çok heyecanlandım:) Mezuniyetim için böyle bir şey istiyorum:)

www.modaala.com

PinkBerry dedi ki...

yaa ben daha öncede baska yabanci bloglarda 2.resimdeki simli kisa bootieleri görmüstüm, keske ne marka oldugunu neyin nesi oldugunu bilen biri olsa :( cooook begendim! ama yaa :))

BÜTÜ dedi ki...

PinkBerry; markasi christian louboutin

PinkBerry dedi ki...

aslinda aklimdan gecmedi degil yani ama emin olamadim degildir dedim, cok saol :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...