15 Şubat 2012 Çarşamba

mim

 Pink Bubu blogunun tatli mi tatli sahibesi Begüm beni mimlemis.Tesekkür ediyorum ve hemen sorularini cevapliyorum.
1. Keşke tanışabilseydim dediğiniz kişi?
   M.Kemal Atatürk
2. Sağlak mısınız solak mı? Bu hayatınızı nasıl etkiliyor?
Iki elimide rahatlikla kullaniyorum,cok avantajli oldugunu söyleyebilirim
3. Sanatla herhangi bir bağınız var mı? Varsa neler yapıyorsunuz?
Ah keske olsa,mühendis olmasaydim kesin sanatla ilgili birsey yapiyor olurdum.Önümüzdeki yillarda firsatim olursa sanat tarihi dersleri almayi cok isterim.
4. Başka bir ülkede yaşamanız gerekseydi, nereyi seçerdiniz?
Amsterdam,sehir ama olsun,cok cok seviyorum.Ordan her dönüsümde üzülüyorum.
5. Kendinizi seviyor musunuz? Gerçekten?
Kendimle oldukca barisigim ,egom yoktur ve benim tek derdim kendim,kendimle yarisirim kimseyle isim yoktur bu da kendimi sevmemi ,deger vermemi sagliyor.
6. Gece loş ışıkta mı oturmayı seversiniz, yoksa ışıl ışıl bir odada mı?
Ruh halime göre degisiyor.
7. Sizin için değerli olan bir eşya var mı? (Küpe, kolye, iplik, kutu, kağıt parçası… vs.) Neden?
Hediye olan hersey cok degerlidir benim icin,hic ayirmam.Kendi esyalarimdan;tabii ki cantalarim:)
8. En sevdiğiniz deyim nedir?
Su an aklima gelmiyor.
9. Türkçe’yi doğru kullanıyor musunuz sizce?
Sanirim,kendimi iyi ifade ettigimi düsünürüm.
10. Kendinizi yalnız hissettiğinizde ne yaparsınız?
Hissetmiyorum hic.
11. Gardrobunuzdan bir parçayı atmanızı istesem, neyi seçerdiniz?
 Eski bir jean pantolonum olabilir

2 yorum:

tubitos dedi ki...

canım 2. maddeye çok şaşırdım şanslısın hakkaten :) 5. maddede birebir aynıyız ben de öyleyimdir

Begüm dedi ki...

Canım benim, ne iyi ettin de cevapladın.
Ben de biraz daha tanımış oldum seni :)
Öptüm!!!!

Begüm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...