17 Aralık 2011 Cumartesi

Kısa kısa ...

- Son zamanlarda izledigim en güzel film di One Day.Hatta ilk kez ,kitabini okuduktan sonra bir filmi begendim.
- Son zamanlarda dinledigim en güzel Cd ,D&R da görüp aldigim 50 Golden Songs, ben en cok Frank Sinatra ve Edith Piaf  dinlerim, bu cd de de beni cezbeden sanirim onlar oldu,kesinlikle tavsiye ederim.


- En cok sevdigim ve bana cocuklugumu hatirlatan dizidir Calikusu, Aydan Sener ve Kenan Kalav in.Müzikleriyle harika,tekrar izliyorum bu ara,umarim diger diziler gibi bununda yeni versiyonunu cekmezler,orjinal haliyle kalir.





-Sadece kisin olan Lush in Snow Fair dusjeli ve ürünlerine bayiliyorum.

-Uzun zamandir istedigim kitap; dünyanin en kapsamli müze kitabi adi altinda, Sanat Atlasi.Dünyanin dört bir yanindaki 30 un üzerindeki müzeden 2500 den fazla resim ve heykeli evimize getiriyor.
ve cokca kitap istiyorum...

4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bir gunu bende okumustum ve begenmıstım

GoNcha GoNcha dedi ki...

ben de bir gun`un hem kitabini hem filmini cok begendim.

Kuzununannesi dedi ki...

ızleyecegım bende, tesekkurlerrrrrrrrrrrrr

Wear A Smile! dedi ki...

bir gün güzel mi canım? kitapçıda gördüm konusu ilgimi çekti ama çevremde okuyan yok emin olamadım.. fazla mı köpük acaba diye düşündüm..://

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...