9 Aralık 2011 Cuma

mim

Sevgili What's Next beni ödüllendirmis ve cok yönlü blogger secmis,ona cok tesekkür ediyoum.Hakkimda ki 7 gercegi hemen yaziyorum;

1.Bu aralar hayatim havaalanlari ve yollarda geciyor
2.Yüksek lisans yapiyorum
3.Zamansizliktan sikayet etsem bile,alisverise herzaman zaman yaratabilirim.
4.Whislist imin tamamini cantayla doldurabilirim.
5.En cok  saat,taki ve canta satin almisim,neredeyse klasikleri tamamladim
6.Detayli Outfit postlari yapmayi cok isterdim ,belki birgün olur
7.Ayakkabi tutkunu kesinlikle degilim,en az satin aldigim seydir.
  yapmak isteyen herkese gönderiyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Tatlım yüksek lisansını ne üzerine yapıyorsun merak ettim çok :)
alışveriş için her zaman ben de vakit yaratabilirim hatta en yorgun günümde bile istinye park'a hayır demem :P çanta zevklerimiz çok uyuyor, çanta kardeşliğimiz bile var heheh :) ne kadar içten cevaplar vermişsin okurken çok keyif aldım Bütü'cüm :))

BÜTÜ dedi ki...

canım çevre mühendisliği üzerine yapıyorum yüksek lisansımı da :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...