20 Aralık 2011 Salı

Parfüm update

13 yorum:

Chic'o'latte dedi ki...

Gucci nin kokusunu merak ettim,denemek isterim.digerleri benimde cok begendiğim kokular ...parfüm zevkimiz aynı :)

Hülya dedi ki...

Christian Dior ve Gucci ortak parfümüz galiba:)Sevgiler..

alice dedi ki...

miss dior, givenchy play for her bayıldığım iki koku ! =)

tu-niz'le hayat dedi ki...

bu ne şahane bi manzara tatlım... gözlerimi alamadım... :))

özge dedi ki...

parfüm tutkunda var demek bütücüm:) ama ben enn çok saatlerini seviyorum:)

duju dedi ki...

hepsi müthiş kokular, çoğunu bende severek kullanmışımdır...


http://dujufashion.blogspot.com/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Dior cherry dikkatimi çekiyor hemen, en begendıgım kokulardan...çok kalıcı ve hoş bir kokuya sahip,en begendığim bu ara Versace Cristal Noir(koyu kahve-bordo) şişesi olan ;) dene onu canım mutlaka...Ve Escada Desire Me Aşkımdır onada bak. sevgıler. ;)

Veronica Popoiacu dedi ki...

excellent collection ! i love it !

rebeltakipte dedi ki...

mis gibi bir koleksiyonun var:)
parfümlerin kokuları kadar şişelerini de çok seviyorum :)

be privé dedi ki...

WOW! These are almost all my favorite perfumes! Especially Miss Dior and Marc Jacobs Daisy! Cok güzel kokuyor!!

BeTwin Us dedi ki...

Dior addict ve D&G one'ı ben de çok seviyorum tatlım, hepsi çok etkileyici mis parfümler burada da seçimlerin çok zevkli canım benim ;)

guzelgul dedi ki...

canim ne güzel parfümlerin varmis :))

Mein Blog/Blogum

gözde'nin gözünden dedi ki...

allahım ne kadar güzel bir fotoğraf...hepsi bir arada ne kadarda şahaneler...hepside birbirinden güzel kokular..buraya birde lady million eklenmeli....bayılacağına eminim canım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...