19 Ocak 2012 Perşembe

Inspiration










11 yorum:

fashiONözge dedi ki...

çok keyifliii,:)

khaleesi style dedi ki...

Off o deri ceket ruyama giricek :) cok guzel post olmus canimm

BonBon dedi ki...

rengarenk bilekler favorim oldu!

Marcela Gmd dedi ki...

I like your post!!!
Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
You like art and fashion?
Have a nice day!

Besos, desde España, Marcela♥

Ceylan dedi ki...

çok şirin çorap *.*

Hamide... dedi ki...

ilk fotoyu veee düğmeli çorapları çokı sevdiiiinnn

civciv dedi ki...

ilhamlar süpermis bütüm, senin ilham verici su resimlerini cok begeniyorum zaten :)

..yorumun icin tskler tatlim, sonunda benim de bir celinim oldu *oley*


öptüm cokkk
<3

mamaartista dedi ki...

Genial tu blog! te seguiré en tus proximas entradas. Espero que te pases por mamaartista.blogspot.com y me comentes que te parece. un saludo MUA

PINKY FASHION dedi ki...

hepsi birbirinden güzel, 2. resimdeki etek nasıl şeker birşey!! birde 5. görseldeki zımbalı deri cekete bittim

FidoLand dedi ki...

bunlar harika ilhamlar canım!!çorapla terliğe bayıldım :)

BeTwin Us dedi ki...

Tatlım ilk kareden itibaren bayıldım bu posta, bilekten kurdelalaı çorap ile o ayakkabı normalde hiç olmaz gibi gelir ama burada nasıl soft ve güzel duruyor :))leopar kürk ve studded ceket de çok güzel kombinlenecek stil sahibi parçalar, özellikle o düğmeli çorap çok eğlenceli gözüküyor Bütü'cüm :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...