5 Mayıs 2012 Cumartesi

inspration






7 yorum:

Aicha Dalgic dedi ki...

sonuncu çanta çook guzelmis iste tam o rengin armanisini almak istiodum céline de çok hosmus

Wear A Smile! dedi ki...

ya bu rengarenk celine'lerin hali ne olacak?? :)) ya da bizim halimiz? :P
çok güzeller hepsi..

AyçA dedi ki...

celinenin renklilerine bayıldım çok güzeller:))

The Lizard Queen dedi ki...

sirt dekoltesi ve o dekolteden sarkan bir kole dunyanin en iyi kombinasyonlarindan biri. hatta bununla ilgili bir yazi bile yazmistim. :))

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Bc dedi ki...

şu sırt kolyeleri beni bir gün öldürecek.. herkes gibi celine'lere takık haldeyim.. her rengine bayılıyorum ama 5.750X3 biraz çok mu ediyor ne=)

Kuzununannesi dedi ki...

harıka celınelerrrr:)) bırde sırt dekoltesııne bayıldım

! the Fleurs dedi ki...

A. Wang cantasina bayiliyorumm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...