24 Mayıs 2012 Perşembe

x


14 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

söylyecek söz kalmamış cidden :) maşallah çok yakışmış

gülümse dedi ki...

ovvvv çok sert,hatta Ivana Sert:))güzelmiş rengi...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

wuuu!nefisss bi renk hayatım...

Rainbow Gatherer dedi ki...

tam 1 yaz rengi cnm =)

PINKY FASHION dedi ki...

Kapak çekimi gibi olmuş, fotoraf çok güzel

Moda Sihiri dedi ki...

Ne kadar yakismis bu renk sana ! Supper ;)

begum begum huuu dedi ki...

çok beğendim çok yakışmış ben cesaret edemiyorum sana çok yakışmış:)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Süpersin. :)

özge dedi ki...

çok küselll bir renk ve çok yakışmış tatlım:)

Güler dedi ki...

çok yakışmış :*

rebeltakipte dedi ki...

Bir renk insana bu kadar yakışır herhalde,ben mor tonlarına hep uzak dururum yakışmaz diye ama sende çok beğendim :)

Unknown dedi ki...

Buğulu göz makyajı, hafif bir allık ve pembe ruj koyu renk saçlarınla bir Esmeralde güzelliği katmış sana Bütü'm :) kasmadan güzel derler ya, öyle işte.. :)

Grace Happy dedi ki...

zaten goz makyajına bayılıyordum ama aynı ruju kullandıgımızıda ogrenınce :)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Bakışlar fena :) Renk cok yakışmış ;)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...