8 Mayıs 2012 Salı

Koç Üniversitesi Bahar Şenliği 2012


Harika bir hafta sonu daha bitti... Muhteşem bir müzik şöleni yaşadım bu kadar koşturmanın arasında ..
Ben baharları şenlikleriyle seviyorum en çok...
Evet cumartesi günü müziğe Gripin,Hande Yener,SEZEN AKSU ve Kenan Doğulu ile doydum... 
Her zaman ki gibi KOÇ gibiydi KOÇ... 




Ayakkabılarımı kendim taşlarla süslemiştim giymeye doyamıyorum.




       Kenan Doğulu son zamanlarda dinlemeye doyamadığım şarkısını ilk kez canlı söyledi enfesti...

                                                        GÜZEL HAFTALAR... :)

19 yorum:

Unknown dedi ki...

çok hoş görünüyorsun, özellikle ikinci fotoğrafta gazetecilere yakalanmış celebrity gibi çıkmışsın :)) ayrıca converselerin de çok hoş olmuş :)

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzlesın ve bıryerden tanıdık gelıyorsun bana:)) bıleklıkleırn super converselerın desen haırka..bahar senlıklerı hep muazzamdırcok kyıflı bır gun omus ne guzel...

yerdenuzak dedi ki...

Ayakkabıların süper olmuş, benimde en kısa zamanda müziğe doymaya ihtiyacım var...

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

bahar senliklerine bayırım am aartık giedemiyorum, bizim okulun may fest'i vardı mesela ahh ahh:( cok kıskandım :P

! the Fleurs dedi ki...

Ya o kadar hos ve tatli cikmissin ki fotograflarda, sana sarilasim geldi :))
Kombininde tam bir festival kombini olmus :) Conversler harika ve bilekliklerde!

Tüm sevdigim sanatcilar ordaymis - harika bir senlik olmus :)

Seyyah dedi ki...

Bu ne güzellik tatlim! Allah nazardan saklasin. Casual giyim icinde cok hos görünüyorsun.

Adsız dedi ki...

bayıldım bayıldım cok güzel görünüyorsun :)

Wear A Smile! dedi ki...

aa burada olduğunu bilmiyordum :)) çok sevindim eğlendiğine canım, ben de mayfest'e bilet aldım kenan ve sıla'yı orada izliycem bu hafta :)
çok öpüyorum, sevgiler.. <3

AyçA dedi ki...

Canım bileklikler, çanta converslerine bayıldım çok güzel gözüküyorsun:) Oh bol bolda eylenmissindir şenlikleri kim sevmez:))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ruhu doyurmak en güzeli canım.. Harikasın zaten.. Böyle anların çok çok çok olsun..

Adsız dedi ki...

aksesuarlar tek kelimeyle şahane cnm:)

özge dedi ki...

çok sade ve hoş görünüyorsun canım, bilekliklerine ayrıca bayıldımmm:)

pembe fiyonk dedi ki...

çok tatlı ve hoş görünüyorsun.böyle bileklikler benimde favorim:)

PINKY FASHION dedi ki...

Kenan Doğulunun sahne performansına hayran bir insan olarak çok şanslı olduğunu düşünüyorum:)

arm party çok güzel görünüyor:)

tubitos dedi ki...

ya şu bileklikleri ne güzel kombinliyorsunuz valla harika olmuş çok şenlikli bayıldım :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

aa sen istanbulda mı yaşıyordun bütücüm ? koç fest bize cok yakındı evimize, gidenleri hep gördük,keşke senide gorseymişim :)

BÜTÜ dedi ki...

Ahsencim sadece 2 günlügüne gelmistim oldukca yogun bir programim vardi,sana simdiden konserde iyi eglenceler diliyorum eminim cok egleneceksin canim:)
Rainbow Gatherer,yok tatlim üstte yazdigim gibi 2 günlügüne gelmistim keske görseymisiz ,öptüm canim:)

Grace Happy dedi ki...

bi dk bütüm sen ist sınırlarında mısın nolamaz :)

cnbrk.dmr dedi ki...

sayarken yoruldum ama bileklikler çok ilginç ve güzel :) ayrıca ortamda süper

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...