21 Mayıs 2012 Pazartesi

xxx



33 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

yerm seni ya tipe bak:)

PELLORA dedi ki...

ayy o ne güzel canta!! ben de böle seffaf bi tane istiyorum. nerden acaba

BÜTÜ dedi ki...

pembe mor alg; :))
Pellora; clutch Bershka dan

! the Fleurs dedi ki...

Güzellik :) Cok sevdim bu fotograflari, sonuncusu favorim :)

Clutch ve ruj harika!

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

yerimmmm seni ben, canım benim çok hoşsun şekerim yine..

Moda Sihiri dedi ki...

Bune guzellik . Gulen yuzun pazartesi sendromuma dur dedi resmen. Sevgiler ;)

PrettyWeird dedi ki...

Çantan harika!

Modaliza dedi ki...

ya sen ne şekersin. takip ediyorum ama pek yorum yazamıyorum çalışmaktan k. bkma cnm :*

modaliza.blogspot.com

White Perla dedi ki...

Ay clutch cidden cok guzel:)

Seyyah dedi ki...

Saclarini öyle savurmani severim ben:-)) Allah nazarlardan saklasin canim benim, cok güzel cikmissin MasaAllahhhhh :-)

zeys dedi ki...

cantalı resmı ınstagramda gorunce ınspıratıon sandım cnm :) cok guzelmıs ıcındekıler de oyle :))))
ama sende cok hossun sacların da ne guzel savrulmusss

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

bööle bi çanta ile insna dağınık olamaz dimiii:P mesela içine yarısı yenmiş paketli bi topkek, bi sürü benzin, alışveriş faturası vs. atıveremeyiz:D şaka bi yana çok başarılı bi kombin-çanta:D sevgiler:)

AyçA dedi ki...

Tatlım yine çok hoş gözüküyorsun çanta kurdu olarak yine elinde çok güzel bir parça görüyorum. Bayıldım.

Sevgilerle...

Unknown dedi ki...

son dönemdeki fotoğraflarına bayılıyorum :)

tubitos dedi ki...

canım her geçen gün daha da güzel oluyorsun sen ya maşallah sanaaa

Grace Happy dedi ki...

kuzum ben kı canta clutch kullanma ozurlu bırı oalrak buna bayıldım belkı senın zarıflgınden dolayıdır ne dersın

Kuzununannesi dedi ki...

o canta nedır oyle tam yemelıkkkk harıkaısn yıne

Nastia dedi ki...

lovely blog! you're beautiful!
thank you for following my blog :)
i follow you too

Hugs and Kisses
Nastia
http://nastiadi.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

çok şık ve çok tatlı görünüyorsun canım :)

chfashiontrend dedi ki...

çok sevdim kombini ,fotoları ,saçlarını ..hepsi bir bütün bence canım...sevgiler

PINKY FASHION dedi ki...

çantana bayıldım, kombininlede çok yakışmış

MullFashion dedi ki...

evet clutchun cok güzel blogta güzel izlemedeyim .))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cok güzel olmussun, ozellikle gulduğun foto harika..

merrapunzel dedi ki...

çok güzel olmşşsun ,çanta bershka dan mı?

BÜTÜ dedi ki...

Bouquet de Fleurs . teşekkür ederim canım benim :)))
♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss: tatlım beğenmene çok sevindim :)

BÜTÜ dedi ki...

Moda Sihiri : çoook teşekkür ederim tatlım :)
PrettyWeird : teşekkür ettim :)
ModaLiza : ne demek tatlım benim bakman yeter :)

BÜTÜ dedi ki...

White Perla: bence de :)
Seyyah: teşekkür ederim o senin güzel bakmandan tatlım benim :)
zeys: çok çok teşekkür ederim canım :)

Güler dedi ki...

seni daha sık görmek istiyoruuz:(

kombinine hasta oldum etek çok yakışmış.

BÜTÜ dedi ki...

hande ne yapıyor?: şeffaf çantaların böyle bir dezavantajı var çook düzenli olmak gerekiyor çoook :)
AyçA:çanta sevdama dur diyemiyorum malesef :)teşekkür ederim :)
gaye: çook teşekkür ederim :)
tubitos: teşekkür ettim güzellik :)
Grace: kesinlikle sana da çok yakışacaktır :)teşekkür ederim canım benim :)

BÜTÜ dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek : çok güzel ama dimi :)
Nastia: thank u so much honey :)

rebeltakipte dedi ki...

ben bir türlü şeffaf çantalara alışamadım bu arada leopar ve siyahlar bir arada çok hoş durmuş :)

Unknown dedi ki...

Şeffaf clutch içi bu kadar renkli ve güzel bir şekilde doldurulursa neden olmasın? :)) leopar şal ve asimetrik eteğin uyumu asi, şık ve zarif bir kombin yaratmış tatlım. Not: YSL lip glosslarımız aynı renk! ;)

Adsız dedi ki...

elbise de güzel kimse sormamış nereden acaba.takip ediyorum her daim şıksınız !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...