16 Mart 2012 Cuma

Bags

Cantalarimi toplu halde göstermemi isteyenler oldugu icin bir kismini fotografladim.Neden bir kismi derseniz yarisi Türkiye de yarisi yurtdisinda .Her seferinde getir götür zor oluyor.Kalanini da yavas yavas fotograflayip koyarim.Cantaya inanilmaz derecede düskünlügüm var bu kimilerinde ayakkabi olarak kendini bulsada ,beni almayi düsünmesi bile mutlu ediyor :) Gerci böyle bakinca koyu renklerde icim karardi ama henüz yazliklari cikarmadim.Bunlara kislik diyelim kirmiziyi sık kullandigim icin degil, biraz renk katsin diye koydum.Basindan beri kiminin nefret ettigi ülkemizde bol miktarda sahtesinin bulundugu LV cantalari cok seviyorum,özellikle su an burda görmediginiz neverfull modeli hayat kurtarici ama LV ler sıktı mı ?Evet beni sıktı.O nedenle artik almayi düsünmüyorum( yine de büyük konusmamak gerek) Son 4 ayda ,2 prada ,1 miu miu , 1 celine ve 1 mulberry alexa aldim.Senelik tüm parami bitirip rahatladiktan sonra artik istesemde canta alamiyorum,umudum dogum günüm icin hediye olarak alinmasi.Bu nedenle bol bol resimlerine bakip karar vermeye calisiyorum.Son aldiklarimdan en sevdigim Prada shopper ve en rahati Celine bu ikisi herseye uyuyor ve cok kullanisli.Benim asil sasirdigim Mulberry Alexa .Burdan  Mulberry daha detayli resimlerine bakabilirsiniz.Bundan hic memnun kalmadim bi kere derisi cok hassas, öyle gelisigüzel kullanilirsa cizilir ve asinir ,biraz dikkatli kullanilmasi gerekiyor ki,hani bu canta rahatligi ,salasligi temsil ediyordu?O yüzden ben tavsiye etmem .Bundan sonra almak istedigim canta Proenza Schouler ya da Chanel newboy ya da celine neon renklerden biri olabilir.Hala karar veremiyorum.Sayet bu yaziyi sonuna kadar okuyabildiyseniz sizi tebrik ediyor ve sabirlar diliyorum:)Bu yazi sanki kendi kendime cantalar hakkinda konusuyormusum gibi oldu:)

Edit: Posta baktikca renksizlikten icim karardi,insani cantadan sogutmaya birebir,evde buldugum birkac cantayi koyayimda renklensin:)

31 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok güzel çok çantalar, çok zevklisin canım:)

Seda Maç dedi ki...

harikalar canım hepsi =)

bloğumda takı çekilişi var beklerim =)

Shopp-ing-bag dedi ki...

artık kullanmadıklarını satmayı düşünmezmisin. :)) bence süper olur.

Unknown dedi ki...

balenciagana bayıldımmmmmmmm

begum begum huuu dedi ki...

Alexa anlattıkların üzerine bildiğin hayal kırıklığı... Ama olsun dikkatli kullanılır artık:) Senin bu çılgınlığın bende takı olarak ortaya çıkmakta:) Hepsini sev onların iyi bak :) Çok güzeller benim favorim Prada :)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

wuuu tüm designerlar bi arada :)

gülümse dedi ki...

valla bütücüm ben de senin çantalarının çoook büyük bi hayranıyım.hepsi çok güzeller.ben de yurtdışına çıkmayı planlıyorum.ilk LVmi de orda almayı istiyorum:))

PINKY FASHION dedi ki...

renkleri mühim değil çanta koleksiyonun öyle güzel ki içim açıldı:))

uftade dedi ki...

çok güzeller canım ya :D
ama en en en çok mulberry'i beğendim bir mulberry delisi olarak :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

harika çantalar canım zevkine hayranım herzaman ;) sevgiler iyi hafta sonları :)

=/=// =/= dedi ki...

Hepimizin bir Prada'sı olsun bence. Direkt gözüm ona gidiyor. Şeytan mıyım neyim. Töbe töbeee.

Kuzununannesi dedi ki...

bütücüm cok guzeller lv ler ayrı bır guzel :))) sıkır sıkır hepsı

Unknown dedi ki...

Sanırım LV'den artık nedense ben de soğudum. :(
Mulberry çantanın derisine ise şaşırdım resmen.:))
Bence Proenza Shouler almalısın.:)) Neon renkleri bir harika canım. :)

zeys dedi ki...

Gozum gonlum acldi suannnnnnn:)))

özge dedi ki...

hepsi harika görünüyor çanta ve saat deyince hemen aklıma geliyorsun canım:)

pembe fiyonk dedi ki...

içim açıldı akşam akşam :) bu aralar evlere dadandım :) senide soyabilirim :)

White Perla dedi ki...

Celine ve Mulberry cok guzeller, benim de cantaya karsi zaafim var:) hepsi cok hos canim...

www.whiteperla.blogspot.com

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Çok kilit parçalar, hepsi de çok kullanışlı, bayıldım.

Adsız dedi ki...

WOOOWW, VAYYY, WOAA, VUUU! Çok sağ ol, muhteşem bir post! Çantalarını göstermeni isteyenlerden biri de bendim. Şahaneler! Çok teşekkürler bizimle paylaştığın için!

Adsız dedi ki...

Günüme renk geldi valla :D

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

BENDE ÇANTA HASTALIĞI VAR
ÇOK GÜZELLER
İYİ GÜNLERDE KULLANIN

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

her cantanın bir donemi oluyor yakii herkes alıp ... unu cıkarana kadar sonra o itiyor baska bir marka baska bir model bayragı tasıyor..LV ler de tam boyle oldu. Ama bu kadar uzun bayrak tasıyan hem de pek çok modelinde cok az marka var o yuzden taktir etmek lazım. Mulberry beni çok sasırttı, dediğin gii tam rahat ve kullanışlığı temsil eden bir model, oraya at buraya sok olmalıyken cok sasırdım...

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

bu sıralar bloggerların çanta aşermesi başladı herhalde herkes üstüste ölümüne çanta alıyor :D senin çantaların da çok şıkmış canım...

Selen's style dedi ki...

Favorum Mulberry:)

Thrift Store dedi ki...

Blogreader'da cantalari gorunce buyuk hallerini gormeden gecemedim :) Pradalar favorim ! :) guzel gunlerde kullan!

sevgiler

What's Next dedi ki...

süper bir yazı olmuş! devamını da merakla bekliyoruum :) prada saffiano tote bag'leri çok beğeniyorum mesela, balenciagaları da öyle :D mesela o sondaki turkuaz var ya <3 bir de lv alma modelinin neon bir rengi çok süper durabilir kombinlerle..

milkaaa dedi ki...

celine boston, prada tote bag ve chaneli bağrıma basmak istiyorum =) harika parçalar

Merve Saruhan dedi ki...

Gözüm direk 2. resimdeki LV çantaya gitti krem rengi kumaş olana sanırım o çanta 2010 yaz koleksiyonundaydı.
Sendeki kemeri mercan rengi olan sanırım mavi ve neon yeşil kemerlisi de var bu çantanın.
Gerçekten çok hoş.
Şuanda mağazasında varmıdır bilmiyorum ama bulabilsem almak isterim spor ve güzel bir çanta.
Hepsini mutlu,huzurlu günlerde kullan :)

Kartopu dedi ki...

Bende bitanecik celine istiyorum. Hepsi cok cok güzel.

Kartopu dedi ki...

Bende bitanecik celine istiyorum. Hepsi cok cok güzel.

Kartopu dedi ki...

Bende bitanecik celine istiyorum. Hepsi cok cok güzel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...