2 Mart 2012 Cuma

Blue


Marc Jacobs
LV Sofia Coppola Sc bag
 

8 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

mavilere bürünesim varrrrr:)


begumyagci.blogspot.com

uftade dedi ki...

bu renge bayılıyorum,özellikle cekete bakakaldım :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım çok hoş paylaşım olmuş çok beyendim.

bende tarif girecektim
proğram değişmiş
eski kalite yok
tarifin ortasına ve sonuna resim ekleyemiyorum :((

Un peu de tenue ! dedi ki...

Deri ceket çok çok ho$ gerçekten ! :)

pembe fiyonk dedi ki...

bu sene maviler bir başka görünüyor gözüme:))

Seyyah dedi ki...

Marc Jacobsun o islemeli ceketi bir harika! Canta ise yemede yaninda yat misali. :-))

özge dedi ki...

offf bütü yapma bana bunu:) en sevdiğim renk ve bu güzellikler bir araya gelince kuduruyorum :))

Bc dedi ki...

Canta mukemmell!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...