6 Mart 2012 Salı

Fendi bags









10 yorum:

AyçA dedi ki...

Gerçekten çok güzel çantalar. İkinci görseldeki çantanın hem rengine hem de modeline bayıldım Bütü'cüm.

Bc dedi ki...

bastan ikinci ve sondan ikinci olanlara fena göz diktim=) ellerine saglık Bütü..

moda_kesh dedi ki...

çantalar şahane...:)

LâLz FaShioN dedi ki...

bayıldımmm :) mümkünse ikinciyi alayım :Pp

gülümse dedi ki...

sondakine bayıldım

Modagrafya dedi ki...

Özellikle alttan ikinci olana bayıldım:)

Ballad of Seasons dedi ki...

bu çantalar ne güzel!! bir siyah olanina bir de turuncu olanina bittim ben!
xxx,
Betül
Ballad of Seasons

Nerwen dedi ki...

Sondakinin rengine bayıldım, hepsi de birbirinden güzel :)

rebeltakipte dedi ki...

hepsi çok güzel bunların yaa

Güler dedi ki...

yapma bunuuu bütü yapma bunu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...