16 Mart 2012 Cuma

cuma sayıklamaları

-Nihayet haftanin son günü,aslinda tüm o haftanin yorgunlugundan sonra enerjimizin bitmesi gerekirken ,tuhaf daha enerjik hale geliyoruz,aslinda burda bana göre bir ilizyon var,yani beyin mutluluk hormonu salgiliyor, o zaman biraz cabayla hayatimizi daha da güzel hale getirebilir ,istedigimiz her güne cuma muamelesi yapabiliriz.Düsününce hayatimizda ya da kendimizde yapmak ya da degistirmek istedigimiz birsey mi var,hemen hic vakit kaybetmeden uzun uzun plan yapmadan degistirmeli ya da güzellestirmeliyiz,kilo vermek istiyoruz ,belki de daha saglikli yasamak istiyoruz pazartesi yerine hemen baslamaliyiz, belki de isinden cikamadigimizi düsündügümüz olumsuzluklar var ,eger saglikliysak cözümü olmayan hicbirsey yoktur ,güne kendimizi iyi hissettirecek birseyler yaparak baslayabiliriz,
-söyle güzel bir kahve ya da taze sıkılmıs meyve suyu güzel bir müzik esliginde bizi kendimize getirebilir,
-kendimizi iyi hissetmek herseyin degismesini saglar,bu bazen iyi bir banyo keyfinden sonra cilt bakimi, makyaj  yapmak,en sevdigimiz ojeyi sürmek bazende güzel bir cup kek olabilir,
-ya da yapacaklar listesi hazirlamak ,güzel filmler ve kitaplar okumak, yardimci gücleri kullanmaliyiz,söyle bir mutluluk veya yapacaklar defteri hazirlasak uzun uzun yaz tatilimizi planlasak,
-okunmasi kolay ,romantik komedi tadinda kitap arayanlar icin cok begendigim iki kitap var,
Üc Kadin Üc Pirlanta,
ve Fransiz öpücügü,
Hepinize güzel bir hafta diliyorum:)

6 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

cummaaaa sanırım bır cogumuzun en sevdıgı gun...kıtap tavsıyelerıne de bakacagımmm sevgıler butucum

Bc dedi ki...

cok guzel tavsiyeler=) mutlu haftasonlarıı

begum begum huuu dedi ki...

harika bi cumöa postu olmuş ama ben cmtside çalışıyorum:)))



begumyagci.blogspot.com

pembe mor alg dedi ki...

görseller süper ve kitaplar not alındı:)

moda_kesh dedi ki...

üç kadın üç pırlanta yı ben de yeni aldım daha okumadım sen de beğendiysen öncelik vereyim:)

BÜTÜ dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek;evet evet cuma ya bayiliyoruz,sevgiler canim:)
BC;tatlim sana da güzel haftasonu diliyorum:)
begum begum huuu;tatlim c.tesi calisiyorsan kolay gelsin diyeyim simdiden olsun koskocaman pazar günü senin ,güzel gecsin pazarin;)
pembe mor alg;tesekkürler ve güzel haftasonlari:)
moda_kesh;evet canim oku bakalim,insallah seversin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...