15 Mart 2012 Perşembe

Proenza Schouler ps1





Proenza schouler ps1 cantalari ne zamandir almayi istedigim arzu nesnesi .Algida secicilik olsa gerek, son zamanlarda  sürekli karsima cikiyorlar.Artik Hermes haric klasik cantalari tamamladigim icin gönül rahatligiyla satchel tarzi cantalari alabiliyorum ve renk konusunda ki secimlerimde  cimri davranmiyorum.Özellikle shopper tarzi cantalari daha cok seviyorum ama bu cantada aklim kaldi, neredeyse 4000 TL fiyatiyla simdilik gereksiz görsemde ,yinede bu aralar almayi istedigim yegane sey:)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten güzeller al beni diye bağırıyorlar :D

Trendsum dedi ki...

Her rengi ayrı bir güzel :)

http://trendsum.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

bencede cok sık ınsalalh en kısa surede alırsın umarım...

uftade dedi ki...

çok beğendim özellikle o morumsu rengi :)
siyahını beğenmedim ama,alacaksan cıvıl cıvıl bir renk al :p

Bc dedi ki...

o zaman olmuşken neon olsun=)

begum begum huuu dedi ki...

ben mor sevmem o mora bayıldım
pembe severim pembesine aşık oldummm:)


begumyagci.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Siteni yeni keşfettim. Ve her bir postu tek tek okudum, birazdan da linkini ablama atacağım. Cidden okunmaya değer, görsel anlamda da şölen yaşatan şirin bir siten var =). Beğendiklerini bizlere sunmuşsun. Ona buna sataşma yok. Kendi beğendiğinin dışında her şeyi kıro/çirkin vs bulan ve bunu aklınca alacı bir dille postlarında belirten biri değilsin. Okunmaya değer bir blog yani =). Çantalarına gelince, hepsi şahane. Hepsini iyi günlerde kullan ve umarım daha fazla OOTD fotoğrafları koyarsın, çantalarınla kombinlediğin kıyafetleri görmek hem fikir veriyor hem de bakması keyifli. Başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Tüm klasik çantalardan aldım demişsin, acaba bir postta bu koleksiyonunun fotolarını yayımlayabilir misin? Şahane olur :)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

bayıldım ben bayıldım
helede mor çantaya

BÜTÜ dedi ki...

Kizlar bende bayildim moruna ama süet oldugu icin pek kullanisli degil,
BC;tatlim dedigin gibi olmusken neon olsun:)
Adsiz;güzel yorumun icin cok tesekkür ederim,ne güzel böyle düsünülmesi cok mutlu oldum,ablana selam:)
Adsiz;senin icin birazini koydum bakbakalim hosuna gidecek mi,kalanini da bir ara koyacagim bloga;)

=/=// =/= dedi ki...

ayyy mor çok güzel...ama fiyat bir o kadar ''Aaaaaaaa'' dedirtici. Bizim olsun,ama nasıl...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...