9 Mart 2012 Cuma

ins ocean



 

13 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

derin bir ahhh çekerim şimdi ben

Selin Ergeçer dedi ki...

oralarda olmak vardı şimdi :))

Süm dedi ki...

Ben şu an kesinlikle işte değilim, ilk fotoğraftaki salıncaktayım ayaklarım suya değiyo oh misss:)))

birdilimportakal.blogspot.com

gülümse dedi ki...

offfff diyorum başka bişey demiyorum

GüzelGül dedi ki...

offfff canim yaaaa resimler tam therapielik gibi :D seyrat ve rahatla hahahah

Mein Blog/Blogum

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Orda olmayı isterdim.Hele son karedeki masa da denize karşı yemek yemenin keyfini yaşamayı çokk isterdim:)
Sevgiler...

ZeynepG. dedi ki...

o deniz yıldızlarının durumu nedir ya orada olmak istiyorum.

Seyyah dedi ki...

Muhtesemm. Birde orda olmak vardi.... Neyse, en azindan resmine bakmakta ic aciyor. :-) Evet, toplu halde evrene msj gönderelim... :-))))

Adsız dedi ki...

huzur :)

pelininstyle dedi ki...

simdi orda olsaaaaammm
www.pelininstyle.com

darkolivee dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaa
banane...

Unknown dedi ki...

Senin bu inspirational fotoğrafların beni bitiriyor kuzum :))) şu an dış dünyadan koptuğun andır, hele o son karedeki gün batımı her şeyi bitirdi yarın işe gitme motivasyonum sıfır :ppp

sema dedi ki...

allahım kalbim hızlı hızlı çarpıyor senin blogda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...