10 Mart 2012 Cumartesi

Haftasonu

 Bu haftasonu yapacak daha iyi birseyleriniz  yoksa;
                                    söyle güzel bir pizza söyleyin ya da kendinizde yapabilirsiniz,
sonra size Hart of Dixie ve 2 Broke Girls dizilerini izlemeyi tavsiye ederim,sıkıcı olmayan eglencelik diziler,

 Hart of Dixie yi izledikten sonra söyle kücük bir kasabaya yerlesmeyi ve sadece kek ve turta yapmayi istiyorum:)
2 Broke Girls ise ,iki farkli kizin yollarinin kesisip sonra ayni evde yasamaya  baslamasiyla gelisen olaylar ve tek hedefleri cup kek dükkani acabilecek parayi biriktirmeye calismalari oldukca eglenceli bir dizi,
                                                 ya da size Maeve Binchy nin son cikan kitabi Ask ve Cocugu tavsiye ederim,cok begendim yazarin bu kitabini da,yaniniza kahvenizi veya en sevdiginiz sekerlemeleri alin ve kendinizi kitabin akisina birakin,
                                                         Iyi Haftalar

14 yorum:

Junkhead dedi ki...

Ama canım olmadı şimdiiii :D Direk pizza fotosunu gördüm canım çekti,akşam pizza mı istesem naapsam öfff :) 2 diziyi de takip ediyorum başladığından beri,çok güzel diziler gerçekten tavsiye ederim ben de herkese ;) İyi haftasonlarıı !

uftade dedi ki...

bayıldım bu yazıya :d en çokta haribolara :p
umarım sende güzel bir haftasonu geçirirsin canım
öpüldün :))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

afiyet olsun bütücüm
:))

Bc dedi ki...

benim canım pizza cekti cupcake cekti evde uzunn uzun yayılmayı ve "hiç" yapmayı cekti=)
tesekkurler tavsiyeler için.. =)
iyi haftasonları
sevgiler Bütü

darkolivee dedi ki...

diziyi en yakın zamanda izliycem tatlım, çok severim eğlencelik dizileri :) kafama boşaltmama yardımcı oluyor :)

teşekkürler
sevgiler

Seyyah dedi ki...

Keyifli ve huzurlu bir haftasonu dilerim, canım. :) arada böyle kafa yormayan, sadece hoş zaman geçirmek ve eğlenmek icin yapılmış diziler bünyeye iyi geliyor, hele birde öğrenciyse insan. :) Yanında birde Mısır patlattın mı tamamdir. :))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

Hearth of dixie bende de ayni hissi uyandiriyor.. Belki ilerde;) kitabi da merak ettim, sevdigim
Bir yazardir bir bakayim ..

merrapunzel dedi ki...

çok huzurlu hissediyor insan kendini di mi:)) bugün aynen bunları yaptıktan sonra çok hoş oldu bu paylaşımın:) pizzayı evde yaptık şuandada dexter izliyoruz..senn söylediğin dizileride not ettim;)

duygutufekci dedi ki...

2 broke girls hiç kaçırmıyorum, hatta eşimle birlikte seyrediyoruz. İlk bölümlerinde küvet sahnesine çok gülmüştüm. Ayrıca new girl izliyorum oda süper. Eğer izlemediysen bir bak derim bide rasing hope diye bir dizi.O pizza ne lezzetli duruyor, türkiyeye gittiğimde yapacaklarımın başında söyle güzel bir margarita :)

fashiondiyet dedi ki...

2 broke girls'e bende bayiliyorum,özellikle Max'e cok gülüyorum...cok güzel bi dizi ;)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok güzel bir haftasonu planı olmuş canım, zira biz de çok benzerini yaşadık :D

Unknown dedi ki...

Tatlım o pizzayı haftasonu biterken yakaladım ve ucundan bir ısırık aldım :p 2 broke girls'ü çok seviyorum how I met your mother'dan sonra severek izlediğim 2. dizi hatta. Maeve Binchy'nin kitabı gözüme çarpmıştı ve merak ediyordum bir dahaki D&R gezimde mutlaka daha detaylı inceleyeceğim Bütü'cüm :) sana da iyi haftalar diliyor kocamaaan öpüyorum :))


Michael Kors Cross Body Bag çekilişimize katılmak için;

Michael Kors Cross Body Bag Giveaway

Selin Ergeçer dedi ki...

bir haftasonu, daha başka ne ister insan :)

fashiONözge dedi ki...

bütüümm ne kadar içten olmuş bu post,bayıldıım:))kek ve turta mıı yummyyy:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...