14 Mart 2012 Çarşamba

Son Kitaplar...



Son zamanlarda aldığım bu 3 kitabın sadece birini okuma fırsatı buldum.Ama bu hafta içinde diğer ikisi de bitmiş olacaktır.Öncelikle Bikini Mevsimini okudum ve inanılmaz güzeldi.Romantik komedi tadında,sürükleyici ve çok eğlenceliydi.Umarım okurken sizde benim aldığım keyfi alırsınız.Yazarın Bikini Mevsimi kitabını okuduktan sonra Melekler Sokağı kitabını da almadan yapamadım.
Melekler Sokağı Arka kapak yazısında :
Melekler Sokağı aşk sevgiye dostluk üzerine insana kahkahalar attıracak bir roman.Ama özellikle,bir başkasını sevmeden önce kendimizi sevmek üzerine...Üstelik birbirinden leziz tarifler eşliğinde!
Ahmet Ümit Aşk Köpekliktir Arka Kapak Yazısı:
Aşkın bütün halleri… Tutkunun aklımızı ele geçirmesi. Kötülüğün en güzel biçimi… Rezil olmaktan duyduğumuz haz… Kırılan umutlarımızın lezzetli kederi… Çiğnenen onurumuzun getirdiği kibir.Vicdan tutulması, bencilliğin son kertesi, yanılsamanın en derin anı… İmkânsız olanın çekiciliği… Yani gönüllü kölelik… Yani insanoğlunun en masum hali… Yani bildiğiniz delilik… Yani en yalansız aşk öyküleri…
İşte böyle .... Kitaplarım beni bekler... Güzel haftalar .... :)

14 yorum:

kırmızı saçlı cadı dedi ki...

slm..Daha dün sheila roberts'ın bu 2 kitabını da aldım..Bikini mevsimne başladım ama ilerleyemedim.Umarım senin aldığın zevki alırım...=)

moda_kesh dedi ki...

melekler sokağı ve bikini mevsimini ben de okumuştum çok güzeldi.
ahmet ümitin kitabınıda not alıyorum :)
sevgiler canım

Erguvan Vakti dedi ki...

Üçü de eğlenceli,keyifli saatler:)

tu-niz'le hayat dedi ki...

Bütücümm diğerlerini bilmem ama Ahmet Ümit'in bağımlısı olacağına eminim.. Harika ötesi kitapları gerçekten..Bence hepsini okumalısın ;)

Kitap Eylemi dedi ki...

bikini mevsimini ben de çok merak ediyorum...

Adsız dedi ki...

aşk köpekliktir i sevdin mi :)

PINKY FASHION dedi ki...

canım bu postu benim için hazırlamışsın sanki.. romantik komedi tadında sürükleyici bir kitap arıyordum ve buldum. derhal DR'ın sitesine giriyorum teşekkürlerr!!

Rainbow Gatherer dedi ki...

bikini mevsimi ve melekler sokagını cok merak ettim, alışverişkolik serisi ve sex & the city tarzı değildir umarım, öyleler mi?

http://rainbowgatherer.blogspot.com

uftade dedi ki...

3 ü de harika kitaplar,güle güle oku hepsini canım :)
bu arada mimlendin,zamanın olurda yapmak istersen buradan :
http://youshoulddancewithme.blogspot.com/2012/03/7-olumcul-guzellik-gunah-7-deadly-sins.html

^^

pembe fiyonk dedi ki...

bende ahmet ümiti çok merak ediyorum:)

özge dedi ki...

bugün bikini mevsimini elime alıp geri bıraktım keşke alsaymışım,yarın alıyım en iyisi,öpüyorum:)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

kitaplar candır yaaa... yani bu kadar sevdiğim başka bir şey de futbol o kadar yani :)) bunları da okumadım ama listeme yazdım...

Unknown dedi ki...

bloguna bayildim :-))
izlemeye aldim.....

sende buyur gel istersen sevinirim :-))

Blogger Bolat dedi ki...

İyi yazardır iyi araştırmacıdır kurgusu sağlamdır :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...