17 Mart 2012 Cumartesi

Bugün



30 yorum:

Bc dedi ki...

saçlar şahanee=) masallah

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuşsun. OOTD fotolarını takip ediyorum! :)

Emilie Trend dedi ki...

Clutch ve sevimli yuzuge bayildim ;))) Saclarinda cok hos... xxx

http://emilietrend.blogspot.co.uk/

darkolivee dedi ki...

ayyy kuzum ne kadar pozitif bir resim bu, saçlarınaa kocamaaan bir maşallah...

siyahlar yakışmışşş...

sevgiler

Selen's style dedi ki...

cok hos gorunuyorsun

Kiymet dedi ki...

cok cici olmusun canim, saclarin cooook guzel :) masallah sana :)

GüzelGül dedi ki...

bu ne güzellik canim masallah :) siyah sanada cokkkk yakisiyor.Sizin oralardada havalar günesli herhalde.Savas savas sicak havalar gelmeye basladi buralarda :)

Mein Blog/Blogum

Fashion Detox dedi ki...

butucum cok tatlı olmusssun masallah:) yuzundekı gulucugun eksık olmasın;)

sevgiler
DK
fashiondetoks.blogspot.com

BÜTÜ dedi ki...

Bc : çok teşekkürler :)
adsız: teşekkür ederim çok çok :)

BÜTÜ dedi ki...

Emilie Trend : beğenmene çok sevindim :) teşekkür ederim :)
darkolivee :tatlım benim çok teşekkür ederim :)
Selen's style : teşekkürler :)))

BÜTÜ dedi ki...

Küçük Şeyler: güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)))
guzelgul : çok teşekkür ederim canım benim :) bahar gelmiş hoş gelmiş bizde tam onu bekliyorduk :) ....
Fashion Detox : canım benim güzel yorumun ve güzel dileğin için çok ama çok teşekkür ederim :)

White Perla dedi ki...

Cok guzel gorunuyorsun, yuzugune bayildim...

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok yalın ve sade-siyah sana yakışıyor :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

moda_kesh dedi ki...

canım çok güzel görünüyorsun ilk başta elbise sandım ama etek ve bluzun uyumu harika saat te en sevdiğim modellerden .
fotoğraflarda pozitif enerji direkt bana geçiyor ..
kendine iyi bak sevgiler

CMOS dedi ki...

pörtföye bayıldııııım:)

Adsız dedi ki...

başlı başına çok zarifsin canım , iyi oldu epeydir göremiyordum outfit postlu seniiiii :))

öpüyorum çok :*

begum begum huuu dedi ki...

Maşa çok yakışıyor :))) çok güzel gülüp enerji veriyorsun gene tatlım:)))


begumyagci.blogspot.com

Archferda dedi ki...

çok güzelsin siyahlar yakışmış:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ah ne guzel gulumsuyosun sen oyle

AyçA dedi ki...

Tatlım siyahlar içinde ne güzel olmussun sen öyle:))
Ayrıca yüzüğünü çok beğendim.

Sevgilerle...

Vale ♥ dedi ki...

Lovely outfit, I have the same watch and love it :)
If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
Fashion and Cookies
You're invited to enter Fashion and Cookies' Romwe White Day Giveaway: win 80$ gift card on Romwe plus a fashion accessory !
Fashion and Cookies on Facebook
Follow me on Bloglovin
Twitter

Blogger Bolat dedi ki...

Siyah demek zerafet demek :) bir kez daha gördüm.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok zarifsin canım benim :))

Duygu Senyurek dedi ki...

Kuzu bu ne guzellik yaw ozlemisim seni:)

kirazcicegi dedi ki...

Ben en çok gülümsemeni beğendim,çok yakışmış ve çok asil :)

tubitos dedi ki...

harikasın tatlım siyahlar çok yakışmış

! the Fleurs dedi ki...

Mmmmmh, très chic :) Ayrica yeni profil fotografini cok seviyorum! cok candan ve cok tatli cikmis :)

Grace Happy dedi ki...

ınanılmaz seker olmussun bayıldım ya ıs kadını edasının altında yok yok ben cok seekrım boyle karalar bagladıgıma bakmayın dermıscesıne atılan ıcten bır gulumseyıs :)

Kartopu dedi ki...

Bütücüm yakiyorsun ortaligi. Kombin süper. O Ojenin renginden bende istiyorum.

cnbrk.dmr dedi ki...

tek kelimeyle harika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...