7 Mart 2012 Çarşamba

ins chanel

6 yorum:

Bc dedi ki...

yoruma ne hacet.. çanta zaten konuşuyor

White Perla dedi ki...

Sondan ikinci resimdeki cantayi cok sevdim. Chaneli cok seviyorum:)

gülümse dedi ki...

ah ah ah wishlistimde klasik chanel çanta almak var zaten ya,bunları gördüm iyice bayıldım:)

begum begum huuu dedi ki...

istiyorum bi channel benimde dolabıma girsin :)

begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok güzeller.. Ama çok pahalılar yaa.. Bunlardan birine sahip olmak benim için hayal zaten :)) Bloğun çok hoş canım, ziyaretin için teşekkürler, her zaman beklerim..

Unknown dedi ki...

Bana Chanel demeyin :p alma girişimi öncesi bakmak için mağazaya gittiğimde sevgili satış danışmanı dirseğine kadar ipek eldivenlerle gösterince çantayı omuzuma takıp bakamamış olsam da yakın zamandaki italya gezim için planlarım var :p wishlistimin başında gerçekleşince ilk bilen sen olacaksın tatlım :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...