8 Mart 2012 Perşembe

inspiration





11 yorum:

gülümse dedi ki...

hepsiiii çok güzel yaw ve ilham verici gerçekten

Bc dedi ki...

pembe celine çanta ve sırt dekoltesine vuruldum..

ZeynepG. dedi ki...

en baştakiler gerçek olamicak kadar güzel :)))) çantaya da hasta oldum. istiyorummmm

Unknown dedi ki...

çok güzeller hepsini almak istiyor insan :))

PrettyWeird dedi ki...

o elbise <3

Trendsum dedi ki...

Blog bannerımdan anlaşılacağa üzere pembe manyağıyım :) Hepsine bayıldım çok güzeller :))

http://trendsum.blogspot.com/

LâLz FaShioN dedi ki...

OMG!!!! Ben bu Celine çantayı istiyorummmmmmm :)

Unknown dedi ki...

şu küçük celinelere bayılıyorum, renk renk alası geliyor insanın :)

pelininstyle dedi ki...

ayakkabilara bittim
www.pelininstyle.com

Unknown dedi ki...

Celine çanta bir de renkli gözlüklerden kırmızı benim olsun canım :))) ayrıca yan cebim de boş nar çiçeği eteğe de hayır demem :p

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ilk 2 fotoğraf beni benden aldı.son elbise ise benim favori elbisem bu yaz dugunler için diktirsem mi diyorum hatta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...