4 Mart 2012 Pazar

inspiration



10 yorum:

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ay nasıl harika bir yatak başlığı bu böyle..renk model.. bayıldım..

Adsız dedi ki...

sondaki fotografla ask yasıyoruz :)

Kiymet dedi ki...

o ilk karedeki oda benim odam olsa keske :):)
iyi pazarlar canim

GüzelGül dedi ki...

tam ilk baharlik renkleri :)) cokkk az kaldi havalar zaten yavas yavas düzelmeye basliyor :)))

Mein Blog/Blogum

Bc dedi ki...

Yatak basligi sahanee

Unknown dedi ki...

İlk ve son fotoğraf açık ara favorim. :) Pembe candy bag alsam mı dedirttin bu saatte bana? :))))Şaka bir yana bayıldım.

Hayat kitabım :) dedi ki...

çok beğendim canım,nasıl güzeller :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Offfffffff son görseldeki ayakkabı ve çantanın rengine bittimm :))))

civciv dedi ki...

karpuz´u yemek istiyorum simdi <333


mucuXx

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çanta ve ayakkabıya bayıldım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...