29 Mart 2012 Perşembe

ins





19 yorum:

gülümse dedi ki...

ah ah ah kadın sigarayla yaktı kesin güzelim celine çantayı:)

civciv dedi ki...

Celine çantalarına aşık biri olaraktan, celinelere bayıldım bebeğim :)) icim açıldı :D



Rainbow Gatherer dedi ki...

ne güzel şeker gibiler =)
avrupada hiç böyle marka kullananlara rastalamadım ben nedense hep fotolarda görüyorum :)

pembe fiyonk dedi ki...

celine'lerin tarzı çok hoşmuş

Blogger Bolat dedi ki...

Çok renkli bir post :)

Mineyy dedi ki...

Ben özellikle çantalarla beraber kullanılan aksesuarları çok beğendim :)

Hülya dedi ki...

Çok güzeller çantaların ebatları da bana göre çok büyük çanta kullanamıyorum :)

Hülya dedi ki...

Çok güzeller çantaların ebatları da bana göre çok büyük çanta kullanamıyorum :)

rebeltakipte dedi ki...

2. görseldeki renkli hırkaya bayıldım :)

Bc dedi ki...

Ne kadar renkli gorseller;)

Grace Happy dedi ki...

bu cantalardan sarı mıdır hardal mıdır su sıgaralı olanına bayılırım ay bu yorumu sevgılı benjı keske okusa :)

Adsız dedi ki...

cantalar asik oldum. hepzi cookkkk güzel ;))) bayildim. öptüm

Adsız dedi ki...

cantalar asik oldum. hepzi cookkkk güzel ;))) bayildim. öptüm

Unknown dedi ki...

Bütü'cüm senin ins postların gerçekten ilham veriyor insana bakmaya doyamıyorum seçtiğin karelere tatlım ;)

. dedi ki...

çok hoş seçimler hepsi birbirinden güzel :)

http://fashionisable.blogspot.com/

http://fashionisable.blogspot.com/

milky dedi ki...

ahh aahh bu hermes in bu modeline bayılıyorum.

Selen's style dedi ki...

ayyy hepsı cok guzelll ya

aylin dedi ki...

celine derim başka bişi demem

Kartopu dedi ki...

renkler cantalar of of. Harika ilham verici bi post.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...