4 Mart 2012 Pazar

ins yellow




9 yorum:

What's Next dedi ki...

sarı son zamanlarda favorim olmaya başladı! bundan birkaç sene önce sarı giymeye şüpheli gözlerle bakardım kesinlikle :D

uftade dedi ki...

ilk resimdekine bayıldım canım,sarının bu kadar güzel durabileceği aklıma gelmezdi :D
bu arada sondaki çantanın modelinde ama beyazı var bende ve katlettim çantayı,boyasam mı acaba diye düşünüyorum :/ neyle boyanır ki acaba yoksa direkt çöpe gidecek :(

Seyyah dedi ki...

Bu sene hardal yada sari renk bir parca muhakkak bende edinmek istiyorum. Cok güzel bir enerjisi var bu rengin, icim aciliyor resmen. 2 numarali cantaya selamimi söyler misin? :-) Kendisine askimi ilan etmek isterim de burdan. :-)

chfashiontrend dedi ki...

sarı benim de gözümü alıyor son zamnlarda ...sevg,ler

chfashiontrend dedi ki...

sarı benim de gözümü alıyor son zamnlarda ...sevg,ler

Wear A Smile! dedi ki...

hepsi çok güzel, en çok da o celine çanta ile sondan ikinci top kaldı aklımda <3
öpüyorum seni tatlım..

civciv dedi ki...

5 & 6 resim´e bittim ben..

harika kombinler <33

öptüm seni bütüm !

xx

Adsız dedi ki...

3. resimdeki clutch'a tek kelimeyle bayildim:)

www.whiteperla.blogspot.com

Kuzununannesi dedi ki...

desenıze yıne sararıcassssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...